>

inte långt kvar

hej alla ni (få) läsare =) hoppas allt är toppen med er! själv har man jobbat idag, en kortis 7-12. det är sällan det i vanliga fall hehe.

idag är mina planer att börja packa. för om exakt 6 dagar så flyttar jag. jag sa ju att tiden skulle gå fort. har lite funderingar på att sälja en del saker här hemma för att sedan köpa nytt. till exempel spegeln, den får absolut inte plats. byrån ska mina föräldrar köpa, eftersom det finns flera garderober i den nya lägenheten. bokhyllan blir till att sälja om det ska få plats med ett stort matbord i vardagsrummet. äntligen ska man börja inreda!
det blir nog ganska vitt i köket. sen björk i sovrummet. och ekfärgat och naturligt i vardagsrummet. vet fortfarande inte om jag ska köpa svarta skinnstolar till matbordet eller vitt. jag har ju en vit soffa men? ohh svårt!

annars har det inte hänt mycket i vardagen. var och hälsade på lollo och ungarna i lördags innan vi åkte till ryhov. sen spenderades hela kvällen där hos en. i söndags jobb och igår jobb. och bodypump förstås ;)

bjuder på lite bilder nu. men ha en bra dag alla ni...














Just det, jag glömde ju. i lördags efter mysbesöket så träffade jag mina pinglor sassa emma och sandra. jag och sandra var partysugna så självklart blev det lite party. första drinken skålade vi in 1.20 på natten =)




Postad i: < bilder > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: