>

go morgon

har haft sovmorgon idag. förutom att jag blev väckt av D tidigt idag men jag somnade direkt efter. idag börjar jag jobba 16.15 på tallis. ska bli kul. innan dess tänkte jag ta en joggingtur på några km, smygstarta lite innan försäsongen börjar.

problemet nu är att jag velar fram och tillbaka om den där svin-sprutan. jag har alltid sagt nej nej nej pga flera olika orsaker. men nu när alla mina närmaste har tagit den, så vill jag ju också. det är bättre att ta en spruta må dåligt några dagar och sedan ha de goda samvetet att jag inte kan smitta någon av min familj, vänner eller pensionärerna på jobbet. jag vet att massmedia förstorar allt men ändå. en liten sanning finns det ju. jag som jobbar inom vården kunde ha tagit den för 3 veckor sen. och ikväll så är det spruttajm mellan kl 16-19. men jag jobbar ju då =( annars får jag ta det nästa vecka men den gruppen som är snäppet äldre...


Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: