>

fotbollsfunderingar

nu idag så ska jag besöka arbetsterapeauten. har fortfarande inte lärt mig stavningen, hjälp!! sen efteråt blir det ett besök med.

och ikväll spelarmöte. synd att de lagt ner c-laget, läste det i www.hffdamfotboll.se . då blir det säkert mycket mer konkurrens om man vill spela i b-laget, för nu är det inte garanterat att man ens får spela någon match på helgen om man blir bänkad. det ska jag absolut inte satsa på men ändå. har ett sån lust att börja i wik igen eftersom flera av de "gamla" spelarna ska göra comeback. saknar de gamla tiderna. men det är stor skillnad mellan att spela med b-laget i trean och fyran som wik gör. det gick ju jättebra för mig höstas och hoppas den "formen" håller i sig om jag fortsätter i hff. vad tycker ni?? jag som vanligt, har beslutsångest...


en spagatbrytning


      
b-laget förra året        


 






Postad i: < fotboll > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: