>

flyttkaos

nu är nästan hela lägenheten packad i kartonger. min underbara mamma hjälpte mig med packningen =)

på lördag smäller det. mindre kul är att det är min jobbhelg, men jag är tvungen. annars får jag ingen flytthjälp. slutar jobba 15 på lördag och en delad tur på söndag. kommer säkert va helt slut på söndag. nu har jag blivit av med spegeln och byrån i alla fall. känns konstigt att sälja dessa möbler, med tanke på att jag inte köpte dessa ensam från början. livet går ju vidare... eller?

                              
                                                                
                                                                   

 


ska ev. sälja senare 

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: