>

flyttdax snart

ja det börjar närma sig. men de blir ändå 1 december flytten blir för datumen innan passade inte mig pga jobbet
jag som hade hoppats men men... tänker inte stressa som jag gjorde sist! denna gången ska allt ske i lugn och ro. kollar ganska ofta på blocket efter något fynd men kommer ändå köpa lite nya möbler till lägenheten. det som behövs är bland annat:

- köksmöbler (blir nog vitt)
- soffbord (björk antagligen)
- tv-bänk (björk där med)
- ektorp fotölj (blekinge-vitt)
- ev. ny sänggavel (vill ha malm)

ja sen finns med massa mer jag vill ha men detta är viktigast just nu i alla fall. ska bli så jävla skönt att flytta från torsbo och locellus. förresten, fick reda på av en granne att folk som bor här på torsbo i samma etta som jag betalar sin lägenhet billigare än mig fast de har nyrenoverat. är inte det sjukt? 
jag blir sååå förbannad, varför ska jag betala mer än alla andra för? vem fan försöker dom lura? 
ska bli sååå skönt att slippa locellus, dessutom har dom fortfarande inte putsat fönstrerna här trots allt tjat. jaja nu ska jag inte bli alltför negativ. snart är man tillbaka till city =) 
Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: