>

soliga och härliga PLUGG måndag...

Genus är en kraft som upprätthåller och skapar skillnader mellan kvinnligt och manligt enligt Fagrell (1998). Och i diskussionerna så kan jag reflektera att alla i gruppen följde den ”röda tråden”, även fast diskussionerna handlade om olika perspektiv inom ämnet genus. Det som diskuterades mest om handlade om undervisning i idrott och hälsa ur ett genusperspektiv samt ämnet hälsa........................

MMM ni förstår, skrivuppgift, den femtioelftetusende skrivuppgiften sen jag började plugga... och reflektion... men men... bara köra på, en sida kvar att skriva sen så få jag tagga till fotbollsträningen ikväll. Soligt och varmt ute, kan ju inte bli bättre?? =)

Blev ännu mer sugen på fotboll nu efter att jag sett Sandsbro spela match igår... känns fortfarande märkligt att säga att Sandsbro är mitt nya fotbollslag, lixom det har ju alltid vart HFF (huskvarna)... men bara till att vänja sig, matchen i sig var ganska tråkig, inget kul hände direkt... men det är ju bara träningsmatch så det fattas till seriepremiären!

nähä... skrivuppgiften kallar på mej...


Postad i: < skolan > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: