>

nelly asså...

jag har vart ute efter ett par skor i en månad nu... varenda gång dom kommer fram på hemsidan så tar min jävla storlek slut först, 37, varför e dom så poppis =( =( =(

jaja iaf... idag loggade jag in försent som vanligt, arg och frustrerad blev jag samtidigt så jag beställde i storlek 38 och 36 och den som passar närmast min fot behåller jag även fast jag alltid har 37... hoppas hoppas hoppas det går!!!

men den hemsidan är så farlig... klickade hem två st klänningar med... en klänning som får mej att längta till våren med jeansjackan på och mina chanelsolglasögon samt mina vita converse på fötterna =)
och en party party klänning som kommer att invigas nästa gång jag besöker jönkan, lite för glammigt att ha på sig här på sivans hahaha


 

 

nåååååååååå vad tycks?????? jag vet att jag är student men det är billiga snygga klänningar och skorna har jag velat ha läääääääääänge, mina förra partyskor gick sönder på senaste utgången i jönkan =(

Postad i: < shopping > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: